Böcker till försäljning!

Nej, jag är inte tillbaka riktigt ännu men en hel drös med böcker finns till försäljning och jag tänkte tipsa er. Det är mestadels YA och många, många av böckerna är helt nya och olästa.

Det är budning som gäller och därefter går det antingen bra att hämta böckerna i Borås eller få dem skickade. Om ni ber riktigt snällt kanske jag kan tänka mig att möta upp i någon av grannstäderna också ;)

Vid intresse, maila nilmasbokhylla@gmail.com

20140713_20364520140713_20363620140713_204109 20140713_204124 20140713_204230

Sålda
*The DUFF
*The Distance Between Us
*Delirium Stories
*Of Poseidon
*Hex Hall-serien
*Maria V Snyder-serien

6 thoughts on “Böcker till försäljning!

  1. Pris på: The knife of never letting go, Daughter of smoke and bone & The distance between us?

    och skick ;)

  2. Vad härligt med så många böcker! Jag har massor som jag har som projekt att läsa, älskar att läsa men får sällan ro och tid.

  3. Om jag slänger ett bud på 10 kr/bok vad kostar då strimmor av hopp, the distance between us och scarlet?

    Och vad är de för bok som är orange och boken under den på bild fyra?

Kommentera

