Hey, I’m back!

Hallå där! Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen efter en välbehövlig paus. Från och med idag har jag officiellt semester och vi har en hel del att se fram emot. Jag har två glada nyheter att dela med er, dels så flyttar vi på fredag till en bostadsrätt och det ska bli SÅ skönt. Sen kan jag också meddela att vi två ska bli tre! Iih! Det kommer dock inte bli något bebissnack här, förutom de gravidböcker som kommer att recenseras, så vill ni veta mer kan ni spana in denna bloggen.

Jag passar på att bjuda på teasertrailern till filmen ”Cirkeln” som har premiär nästa år. Jag antar att de flesta redan har sett den men man vet aldrig ;)

12 thoughts on “Hey, I’m back!

  1. Grattis till både lägenhet och bebis. Efter vad du skrev i ett tidigare inlägg så anade jag att det var tillökning på gång. Så underbart för et!!

Kommentera

