Femtio nyanser mitt i flyttstöket

IMG_20140728_222624Ja, det är flyttstökande som gäller här denna veckan och kanske inte den mest optimala veckan att starta upp bloggen på men jag saknade ju det så what to do?

Hur som helst, på kvällarna ägnar jag mig åt omläsning av Femtio nyanser och denna gången då på svenska. Jag har velat läsa om dem ett bra tag men det har helt enkelt inte blivit. Nu har jag dock packat ner alla fysiska böcker så nu passade det hur bra som helst. 

Vad läser ni för tillfället?

4 thoughts on “Femtio nyanser mitt i flyttstöket

  1. Jag kämpar med Allt och lite till av Sarah Dessen och Vila i frid av Sofie Sarenbrant, men tycks tyvärr har kört fast i båda. Igår läste jag Född Fenomenal, den var lättläst och lite rolig.

  2. Jag tyckte böckerna var helt ok och ser verkligen fram emot filmen, oh yes jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag kommer se den :)

Kommentera

