TRE på TRE

Jag anmäler mig i sista sekund till Pocketlovers utmaning ”TRE på TRE”. Utmaningen går alltså ut på att läsa tre böcker på ett visst tema under tre månader; alltså första boken i september, andra i oktober och tredje i november. Jag deltog även förra året och valde då att läsa om The Hunger Games-trilogin inför den kommande biopremiären. Det gick galant! I år tänkte jag mig också dystopiskt och inför en annan biopremiär, nämligen The Maze Runner. Filmen har premiär den 19 september och innan dess ska jag alltså försöka läsa ut den första boken.

Lycka till alla ni andra som är med i utmaningen!

123829401091118113117292

8 thoughts on “TRE på TRE

  1. Jag skall alldeles snart läsa Maze runner på svenska. Skall bli så spännande. Jag skall också delta i tre på tre och då skall jag läsa 3 x Stads-serien av Per Anders Fogelström, då bok 2, 3 och 4. Hinner jag så läser jag även sista delen.

  2. Pingback: The Maze Runner | Nilmas Bokhylla

Kommentera

