Book Haul (44) – Augusti

Det är dags för en book haul! Enjoy!

4 thoughts on “Book Haul (44) – Augusti

  1. Gillar du inte Gillian Flynn??! Jag tyckte iaf att Vassa föremål var riktigt bra :)
    Kul att du tycker att min följetong låter intressant :)

  2. OITNB försökte jag läsa mellan tv-seriens säsong 1 och 2 men det gick inte så jätte bra. Vill man läsa mer en faktabok om hur det är i ett amerikanskt kvinnofängelse så läser man boken, vill man ha underhållning så ser man tv-serien :) Bok och tv-serie är väldigt olika.

    Jag har förresten haft jätte tur med The Book Depository och förhandsbeställningar därifrån, alla böcker har alltid kommit senast på releasedatumet.

  3. Wow, det var många fina böcker du fått hem. Jag fick också Flynns bok förra veckan. Ser så fram emot att läsa den för jag har gillat hennes tidigare böcker.

Kommentera

