Bokbloggsjerka 3-6 oktober

jerka11God morgon på er! Det är dags för en ny bokbloggsjerka, anordnas av Alkb.se, och denna gång handlar det om böcker att läsa och hur vi planerar detta. Jag svarade ju delvis på detta igår när jag gjorde taggen men ska försöka svara så gott jag kan även idag.

Planerar du vad du ska läsa och när och hur går du i så fall till väga?

Nej, det gör jag egentligen inte. Jag har försökt att köra en hög med ”detta ska jag läsa i oktober” men det spårar alltid ur och man känner sig låst. Jag läser det jag känner för för stunden men sen prioriterar jag såklart recensionsexemplar och dylikt.

One thought on “Bokbloggsjerka 3-6 oktober

Kommentera

