Bokbloggsjerka 31 oktober – 3 november

jerka11Det börjar närma sig kväll denna lördag och det blir bara mörkare och mörkare ute. Tråkigt säger många, mysigt säger jag. Det är bara snön som fattas så stormtrivs jag.

Hur som helst är det i alla fall dags för en bokbloggsjerka och Annika undrar denna veckan om vi har något tips på nyhetsbrev eller sajter där boknördar samlas och utbyter tips?

Det enda nyhetsbrevet jag tar emot som är bokrelaterat är Book Depositorys. Det brukar komma med jämna mellanrum och då tipsar de om nya böcker, böcker som passar årstiden eller högtiden osv. Det är dock sällan jag hittar något där. Annars är mitt bästa tips Goodreads och där finns nog redan de flesta va?

6 thoughts on “Bokbloggsjerka 31 oktober – 3 november

  1. Jag är helt lost när det gäller sånt här, vet inte ens vad Goodreeds är.. En jerka där det blir kul att läsa allas svar men svårt att skriva något själv…

Kommentera

