Tillbaka! Eller ja, kanske.

Jag har skrivit lite recensioner på de böcker jag har läst och lyssnat på på sistone för att jag kände att jag ändå ville komma ihåg dem på något vis. Därför blev det också helt naturligt att posta dem här på bloggen. Och för att inte sätta allt för mycket press på mig själv så kommer de komma upp varje fredag framöver (om jag hinner med). Någon fysisk läsning har det knappt blivit av sedan Charlie kom men den senaste månaden har vi (både jag och mannen) lyssnat ganska flitigt på Storytel. Ett bra tips om man inte har så mycket tid över men ändå kan lyssna på promenader, när man håller på med maten eller tvätten eller innan man somnar på kvällarna.

Detta är ju egentligen en bokblogg men i brist på annat kommer här är en bild på Charlie som nu är 6,5 månad. Allt går i en rasande fart och som ni vet kan ni följa min mammablogg om ni vill läsa mer om vår vardag. Här kommer det nämligen fortsätta att handla om enbart böcker.

20150714_092424

4 thoughts on “Tillbaka! Eller ja, kanske.

  1. Vad roligt att du hinner med lite läsning igen! Jag läste inga pappersböcker när jag var mammaledig, men e-böcker funkade perfekt i mörkret medan jag ammade. Ljudböcker är också smidigt för då kan man göra andra saker samtidigt. Huvudsaken är att man läser :)

Kommentera

