Top Ten Tuesday 18/8-15

toptentuesday

God morgon på er! Nu är det dags för Top Ten Tuesday igen och denna vecka handlar det om de författare vi har på vår ”måste-köpa-direkt”-lista. Jag har inte alls många på den här listan och det lustiga är att det känns som om det bara blir färre och färre.

  1. Dan Brown – Självklarhet! Han kommer dessutom ut med böcker så sällan så jag ser alltid fram emot ett nytt släpp och förbokar.
  2. Lars Kepler – En annan självklarhet! Jag har fastnat så mycket för detta författarpar och särskilt serien om Joona Linna men nu kommer ju något helt nytt från deras sida i höst och det ska bli riktigt intressant.
  3. Dan Buthler och Dag Öhrlund – Om det är böckerna om Christopher Silfverbielke, annars är det inte lika intressant.

Vilka böcker köper ni direkt?

5 thoughts on “Top Ten Tuesday 18/8-15

  1. Har inte heller så många men vissa av Nora Roberts köper jag direkt. Även Richelle Mead, Marie Lu, Tessa Dare och Simona Ahrnstedt platsar på min lista.

Kommentera

