Top Ten Tuesday 20/10-15

toptentuesday

Hej på er! Det är dags för Top Ten Tuesday igen och denna gång handlar det om önskningar vi vill att bokanden ska uppfylla. Inte helt lätt kanske men jag ska ge det ett försök.

  1. Precis som Veronica önskar jag mig ett bibliotek. Ett riktigt gammaldags, fint och mysigt bibliotek. Det där med baren kan jag dock hoppa över ;)
  2. Att äga förstaupplagorna av Sagan om Ringen-trilogin hade varit riktigt häftigt.
  3. Eller varför inte Narnia-serien?
  4. En möjlighet att ta mig igenom min hög med olästa böcker.

Ja, det var nog ungefär det jag kom på. Om man skulle fundera på saken några dagar till kanske jag kommer på mer men detta var vad som kom fram nu!

Vad har ni för önskningar?

3 thoughts on “Top Ten Tuesday 20/10-15

Kommentera

