Sammanfattning – Oktober 2015

Ny månad innebär ju såklart en ny månadssammanfattning! 

Antal lästa böcker: 2 st

13. Arytmi av Fredrik Frängsmyr
14. Vad gör man inte av Maja Hjertzell

Bästa boken i oktober: Vad gör man inte av Maja Hjertzell
Sämsta boken i oktober: –
Största överraskning: –
Bok jag gav upp:

Ja, det blev inte mycket läst den här månaden men ibland är det så! Ingen av böckerna var heller dålig men bästa fick ändå bli Vad gör man inte. I november hoppas jag på lite mer läsning och att jag tar mig igenom de tjockisar jag har liggande på bordet vid sängen.

arytmi-27-april-rgbvad-gor-man-inte-

One thought on “Sammanfattning – Oktober 2015

  1. Som småbarnsförälder är det inte alltid man får till så mycket lästid. Men det är sådant man får ta igen senare. Arytmi är jag lite småsugen på.

Kommentera

