Den lilla bokhögen!

bokhog

Såhär ser det ut på mitt bord vid sängen för tillfället. Lite fullt med böcker va? Jag tror inte jag behöver köpa några nya på ett tag i alla fall. Planen är att försöka ta mig igenom dessa innan årets slut men det blir inte alltid som man har tänkt när man har barn så vi får väl se hur det går.

Bloggen har jag inte heller jättemycket tid för, som ni kanske har märkt, men jag försöker i alla fall. Ni har ju den andra bloggen om ni vill läsa mer om min vardag med Charlie.

One thought on “Den lilla bokhögen!

Kommentera

