TBR – December 2015

Alltså, det är nästan så att jag skäms lite. Eleanor & Park av Rainbow Rowell och Sista Riket av Brandon Sanderson har fortfarande inte blivit utlästa. Det är dags nu tycker jag! Jag ska dessutom läsa ut Färjan av Mats Strandberg och börja på ytterligare ett recensionsexemplar eller två.

Jag hoppas verkligen att december månad ska bli en bättre läsmånad för mig! Det är i alla fall mitt mål. I januari kommer jag dessutom att lägga betydligt mer tid på den här bloggen så det har ni att se fram emot också.

Vad planerar ni att läsa i december? Något juligt kanske?

4 thoughts on “TBR – December 2015

  1. Hehe lite samma här, hoppas december blir en bättre läsmånad men när man renoverarhuset får man vara glad om man hinner fira jul ens…så får nog sikta på januari!

  2. Sista Riket är otroligt bra! :) Jag har några juliga böcker som jag ska läsa i december, bland annat”Let it snow” och ”Dash och lilys utmaningsbok”

Kommentera

