Veckans bokbloggsfråga v.49

Jag är lite sent ute med denna den här veckan men bättre sent än aldrig! Barnboksbloggen har gett oss en ny fråga som lyder;

På vilket sätt uppmärksammar du julen i din blogg? Julpyntar du bloggen? Bloggar du om julböcker och julklappstips? Eller kanske fixar du en egen bloggadventskalender? Och som bonusfråga: Vilka är dina allra bästa julböcker?

Jag har ju inte varit sådär jätteaktiv på den här bloggen i år eftersom jag inte har haft tid att läsa. Därför blir det inget särskilt juligt på den i år. Jag har ju gett några julklappstips och några fler kanske kommer men det är ungefär det. Jag har ju haft bloggjulkalendrar tidigare men i år är det min mammablogg mammamalin.se som står för det. Där kan ni vinna något varje dag, t.ex böcker.

Jag har inte heller några favoritjulböcker. Jag har inte hittat någon som ger mig sån julfeeling som jag önskar så letande fortsätter antar jag. Har ni några tips?

One thought on “Veckans bokbloggsfråga v.49

Kommentera

