Veckans bokbloggsfråga v.53

Det har blivit dags för veckans bokbloggsfråga igen som hålls hos Barnboksbloggen.

Har du några speciella mål/planer för 2016 för din blogg och för din läsning? Vad var det bästa från 2015 som du tar med dig in i 2016?

Ja, jag har ju som mål att göra den här bloggen mer aktiv och därmed även försöka läsa lite mer. Föregående år var allt nytt kring Charlie och sömnen har gått upp och ner men nu har vi våra rutiner så förhoppningsvis ska jag kunna klämma in lite mer läsning, i alla fall på kvällarna.

Jag kan dock inte komma på något särskilt från 2015 som jag tar med mig in i 2016.

Kommentera

