Veckans bokblogg

Nästa år tänkte jag börja med Veckans bokblogg här på bloggen. Varje måndag kommer jag alltså att presentera en ny bokbloggare och det kommer att bli på lite olika sätt. Det kan vara en intervju eller genom att presentera fem bra inlägg från personens blogg eller liknande. Endast fantasin sätter gränserna här!

Varför gör jag då detta? Dels för att det är väldigt roligt men också för att jag tycker att vi kan sprida lite mer länkkärlek i bloggosfären.

Om ni vill vara med kan ni väl maila mig på nilmasbokhylla@gmail.com så kan vi diskutera lite mer upplägg där.

2 thoughts on “Veckans bokblogg

Kommentera

