Boktolva 2016

Trots att jag inte varken har läst eller bloggat så mycket under 2015 vågar jag mig ändå på en utmaning för i år, Boktolvan.

Dessa tolv författare har jag tänkt läsa under 2016:

Nele Neuhaus (februari)
Sabaa Tahir (januari)
– Sarah J. Maas
Rick Yancey (mars)
Victoria Aveyard (februari)
Sofie Berthet (april)
Susan Ee (mars)
Brandon Sanderson (januari)
– Jesse Andrews
– Leigh Bardugo
– Rainbow Rowell (januari)
Susan Dennard (februari)

Hänger ni också på? Vilka författare har ni i så fall på er lista?

6 thoughts on “Boktolva 2016

  1. Har bara läst Rick Yancey och Brandon Sanderson av dessa och även om jag inte var lyrisk över Sista riket (Sanderson) så tror jag minsann att jag vill läsa andra delen också :)

  2. Pingback: Veckans bokbloggsfråga v.1 | Nilmas Bokhylla

  3. Pingback: Hur går Boktolvan? | Nilmas Bokhylla

Kommentera

