Top Ten Tuesday – Top Ten Books I’ve Recently Added To My TBR

toptentuesday

Då var det tisdag och för min del dags för årets första Top Ten Tuesday! Idag handlar det om de senaste böckerna vi har lagt till vår TBR-lista och det har blivit ett par stycken den senaste månaden. Här nedan har jag listat några av dem:

*The Wrath and the Dawn av Renee Ahdieh

*Passenger av Alexandra Bracken

*The Winner’s Curse av Marie Rutkoski

*Confess av Colleen Hoover

*Och så levde de lyckliga av Lucy Dillon

*Room av Emma Donoghue

*Carol av Patricia Highsmith

*The Martian/Ensam på Mars av Andy Weir

*All the Bright Places av Jennifer Niven

*Truthwitch av Susan Dennard

187989832141443920983362

3 thoughts on “Top Ten Tuesday – Top Ten Books I’ve Recently Added To My TBR

  1. Jag har bara läst den första boken av Lucy Dillon, men om de andra böckerna är likadana så gissar jag att Och så levde de lyckliga kommer att hitta hem till mig också :)

Kommentera

