Födelsedagstävling – Del 5/6

nilmasbokhyllatavling

Det har nu blivit dags för den nästa sista delen i min födelsedagstävling. Om ni har missat de förra kan ni hitta de samt anmälningsinlägget här.

Idag tänkte jag att ni skulle få några nya citat och precis som förra gången får ni 1 poäng per rätt författare och 1 poäng per rätt titel, alltså kan ni få sammanlagt 12 rätt.

OBS! Kommentarerna godkänns först efter att tävlingen är avslutad.

1.
20160201_100855

2.
20160201_100941

3.
20160201_101021

4.
20160201_101127

5.
20160201_101152

6.
20160201_101247

12 thoughts on “Födelsedagstävling – Del 5/6

  1. 1. Zack av Mons Kallentoft och Markus Lutteman
    2. Jag är ju så jävla easy-going av Jenny Jägerfeld
    3. Ett folk utan land av Melina Marchetta
    4. Mitt nya jag av Sophie Kinsella
    5. Snövit ska dö av Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid av Stephanie Perkins

  2. 1. Zack, av Mons Kallentoft och Markus Lutterman
    2. Jag är ju så jävla easy going, av Jenny Jägerfeld
    3. Ett folk utan land, av Melina Marchetta
    4. Mitt nya jag, av Sophie Kinsella
    5. Snövit ska dö, av Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid, av Stephanie Perkins

  3. 1. Mons Kallentoft -Zack
    2.
    3. Melina Marchetta – Ett folk utan land
    4. Sophie Kinsella – Mitt nya jag
    5. Nele Neuhaus – Snövit ska dö
    6. Stephanie Perkins – Lola och pojken i huset brevid

  4. Då kommer svar här:
    1. Zack av Mons Kallentoft
    2. Sandor slash Ida av Sara Kadefors
    3. Ett folk utan land/Finnicken of the rock av Melina Marchetta
    4, –
    5 Snövit måste dö av Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid av Stephanie Perkins

  5. Det här var svårt! Här kommer mina gissningar:

    1. Zack – Mons Kallentoft & Markus Lutteman
    2. Sandor Slash Ida – Sara Kadefors
    3. Ett folk utan land – Melina Marchetta
    4. Mitt nya jag – Sophie Kinsella
    5. Snövit ska dö – Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid – Stephanie Perkins

  6. 1. Zack – Mons Kallentoft & Markus Lutteman
    2. –
    3. Ett folk utan land – Melina Marchetta
    4. Mitt nya jag – Sophie Kinsella
    5. Snövit ska dö – Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid – Stephanie Perkins

  7. 1 Zack av Mons Kallentoft och Markus Lutteman 2 ? 3 Ett folk utan land av Melina marchetta 4 Mitt nya jag sophie kinsella 5 Snövit ska dö av Nele neuhaus 6 Lola och pojken i huset brevis av stephanie perkins

  8. Mina svar/gissningar:

    1. Zack – Mons Kallentoft & Markus Lutteman
    2. –
    3. Ett folk utan land – Melina Marchetta
    4. Mitt nya jag – Sophie Kinsella
    5. Snövit ska dö – Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid – Stephanie Perkins

    // Hannah

  9. 1. Zack – Mons Kallenstogt, Markus Lutteman
    2.
    3. Ett folk utan land – Melina Marchetta
    4. Sophie Kinsella?
    5. Snövit ska dö – Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid – Stephanie Perkins

  10. Här kommer mina svar:
    1. –
    2. –
    3. Ett folk utan land av Melina Marchetta
    4. Mitt nya jag av Sophie Kinsella
    5. Snövit seka dö av Nele Neuhaus
    6. Lola och pojken i huset bredvid av Stephanie Perkins

Kommentera

