Sommar 2016 – Piratförlaget

Det kommer lite nytt i sommar även från Piratförlaget. Här är ett litet urval:

skugghaxan-hftsmultronbrollopochdoden-inbtreminuter-inb

*Skugghäxan av Katerina Janouch som är den nionde delen om barnmorskan Cecilia Lund. Boken släpps den 9 juni.

*Smultron, bröllop och döden av Kristina Appelqvist är den tredje boken om Helena Waller vid Västgöta Universitet i Skövde. Den släpps den 9 juni.

*Tre minuter av Roslund & Hellström är författarparets sjunde bok och en fristående fortsättning på Tre sekunder. Boken släpps den 26 maj.

5 thoughts on “Sommar 2016 – Piratförlaget

  1. Jag undrar hur jag ska göra med Roslund & Hellströms bok. Har ju precis läst ”klart” serien och jag tycker de senaste böckerna har varit väl tjocka. Denna nya är ju heller ingen tunnis direkt :)

  2. Jag tycker serien om Cecilia Lund har tappat lite de senaste böckerna men jag kommer såklart ändå att läsa nästa del i serien :)

Kommentera

