Book Haul (57) – Mars

Jag hade egentligen tänkt spela in en video för detta men jag har helt enkelt inte haft tid och jag vill gärna ha upp detta så det får bli såhär denna månad.

20160404_121104

*Pretty Little Liars: Felfri av Sara Shepard är ett recensionsexemplar från Modernista. Det är andra delen i serien Pretty Little Liars och jag tyckte väl sådär om första delen men samtidigt är det lite guilty pleasure över det. Boken är läst och en recension hittar ni här.

*Glastronen av Sarah J. Maas har jag verkligen sett fram emot. Många har pratat om den och fortsätter att prata om den så den ska bli jättekul att läsa. Även detta är ett recensionsexemplar från Modernista.

*Hjälp vad ska jag göra med räkorna?? av Thomas Järvheden är ett recensionsexemplar från Roos & Tegnér. Komikern Järvheden har här samlat massor av roliga och konstiga trådar från sajten Familjeliv och gett sina egna, humoristiska kommentarer till dem. Även denna är läst och en recension kommer inom kort.

*Som jag bäddar får jag ligga av Ebba Lovin (ej på bilden) är en e-bok som jag fick som recensionsexemplar från författaren själv. En recension av denna dyker upp på bloggen snart.

Vad har ni fått hem/köpt för böcker under mars månad?

4 thoughts on “Book Haul (57) – Mars

  1. Jag har också en recensionsexemplar av Räkorna. Har läst några sidor, men har en del kvar. Tror faktiskt inte jag köpt någon bok alls i mars!

Kommentera

