Veckans läsning v.15

Jag har sett att en del bokbloggare kör med detta, att varje vecka planera inför läsningen. Jag vet inte vad ni tycker om det men jag tänkte testa på det i alla fall. Det blir som en liten utvärdering av månadens TBR varje vecka så då kanske det är lättare att hålla?

bookworm1

Denna vecka är det både kalaspyssel och helgjobb som gäller så vi får väl se hur mycket läsning det faktiskt blir men jag ska försöka. Till att börja med planerar jag att läsa ut Dimensioner av Sofie Berthet. Jag tror inte att det kommer dröja särskilt länge. Efter det tänker jag plocka upp Glastronen av Sarah J. Maas, som jag har velat läsa länge. Jag är verkligen så nyfiken!

Om jag, mot förmodan, hinner med mer så påbörjar jag Katerina Janouchs Nakenlek. Det är sista recensionsexemplaret som ligger på hög här hemma!

Vad läser ni denna vecka?

4 thoughts on “Veckans läsning v.15

  1. Jag försöker läsa rec.ex och även något gammalt recex. Men det kliar så mycket att påbörja massor av böcker för jag är så sugen på att läsa hyllvärmare, men jag ska försöka hålla mig från att påbörja för många annars vet jag att ingen kommer bli läst :P

  2. Hoppas du får mer lästid denna vecka än du tror :) Jag har just läst klart en bok och velar mellan vad jag ska läsa här näst. Men kanske att det blir ”maresi krönikor från röda klostret” då en kompis nyligen lånade mig den :)

  3. Jag ska försöka se till att avsluta ”Winter” av Marissa Meyer den här veckan. Jag trodde det skulle gå redan förra veckan, men icke då 😕

Kommentera

