Veckans läsning v.16

Hej på er! Det har blivit dags att prata lite om veckans läsning igen.

bookworm1Förra veckan tänkte jag ju läsa ut Dimensioner av Sofie Berthet, och det gjorde jag också. Planen var därefter att börja läsa Glastronen av Sarah J. Maas men så blev det inte utan jag valde att påbörja min omläsning av Livet efter dig av Jojo Moyes. Jag kom dock inte så långt i den på grund av jobb och allt annat jag pysslade med i förra veckan.

Denna veckan är det lite lugnare och jag ska nog kunna läsa ganska mycket, vi får se. När jag är färdig med Moyes tänkte jag gå vidare till Glastronen men vi får se lite. Jag ska vara med i en ny bloggstafett i maj så kanske att jag läser den boken i stället så jag vet att jag verkligen hinner bli färdig.

2 thoughts on “Veckans läsning v.16

Kommentera

