Veckans bokbloggsfråga v.16

Veckans-bokbloggsfraga-e1453031446922När läser du oftast? I sängen innan du somnar, under resan till jobbet, på kvällarna istället för att titta på TV…? Hur gör du för att få tid för att läsa? Har du tillräckligt med lästid eller önskar du att du hade kunnat läsa mer? 

Allra oftast blir det i sängen innan jag ska sova på kvällarna. Det händer dock rätt ofta att jag sitter i soffan och läser, främst på kvällen i stället för att titta på TV. Det kan också bli mitt på dagen när Charlie sover eller vid andra tidpunkter. Det beror på tid och situation skulle jag säga.

För att få tid att läsa prioriterar jag. Vad är egentligen viktigast? Läsning för mig är lika med avslappning så jag behöver ha det i min vardag för att må bra.

Vill ni också svara på veckans bokbloggsfråga hittar ni den här.

6 thoughts on “Veckans bokbloggsfråga v.16

  1. Jag försöker att i alla fall hinna läsa lite varje dag, för det mesta blir det innan man ska sova och så brukar det bli lite mer på helgerna när man är ledig :)

Kommentera

