Veckans läsning v.17

Det är måndag igen och det innebär ju såklart att jag ska berätta för er som veckans planerade läsning.

bookworm1Omläsningen av Livet efter dig av Jojo Moyes har gått bra och jag blev färdig i helgen. Därefter plockade jag upp Ceremonin av Kiera Cass. Den ska nämligen läsas till en bloggstafett som går av stapeln i maj och jag fick därför putta undan Glastronen av Sarah J. Maas lite. Om jag blir färdig med Ceremonin i veckan kommer jag dock att ge mig på Glastronen.

För min del är det jobb som gäller i helgen så vi får väl se hur mycket lästid det blir egentligen under veckan.

Vad kommer ni att läsa under veckan?

One thought on “Veckans läsning v.17

  1. Vill verkligen läsa Livet efter dig snart. Har haft den i bokhyllan ett bra tag nu.

    Min veckoläsning blir i första hand att läsa ut Fallvatten av Mikael Niemi och så skall jag läsa de sista tre novellerna i novellsamlingen För mycket lycka av Alice Munro.

Kommentera

