Vi ska bli 4 ♡

Eftersom detta inte är någon hemlighet längre vill jag såklart avslöja det även för er. I oktober blir vi förhoppningsvis fyra här hemma och Charlie blir storebror!

Jag är nu i vecka 16 och det vi ser fram emot mest just nu är RUL i slutet av maj. Om det går ska vi ta reda på kön, precis som sist. Jag har ingen aning om vad det kan vara men Kristoffer är övertygad om att det är en pojke till. Vi får se, antingen då eller vid förlossningen.

Jag kommer inte heller denna gång att skriva något om graviditeten här på bokbloggen utan är ni nyfikna får ni kika in på min mammablogg.

1460487493873

22 thoughts on “Vi ska bli 4 ♡

Kommentera

