Bokbloggsjerka 18-21 maj

Fredag och dags för bokbloggsjerka igen! Denna veckan handlar det om internetbokhandlar, vart man handlar och om man har några tips.

Jag handlar nästan alltid böcker på Adlibris (Bokus och jag blev ovänner för något år sedan) och gör jag inte det blir det faktiskt på CDON. Jag tycker de har ganska bra erbjudanden emellanåt och om man dessutom t.ex handlar för över 200:- så får man någon film eller bok billigare eller så och det gillar jag. Leveransen går snabbt och priserna är överkomliga.

Något jag har hört talas om först på sistone är The Book Depository, som många verkar handla utländska böcker genom. Jag har inte provat själv men är nyfiken så det blir nog snart i alla fall!

Vart handlar ni? Har ni fler tips?

7 reaktioner till “Bokbloggsjerka 18-21 maj

  1. CDON har jag aldrig köpt böcker från. Kanske borde kolla in deras utbud nästa gång. Har liksom helt glömt bort att de säljer böcker.

  2. Jag handlar nästan bara från Adlibris, men har tänkt prova The Book Depository nån gång eftersom de engelska böckerna oftast är lite billigare där. Nån gång har jag köpt från cdon som t.ex för bara någon vecka sen när de hade att man fick köpa första boken i vissa utvalda paranormal romance serier för endast 39 kr :)

    Sv: Tur att du äntligen har börjat kolla på VD nu då :)
    Sen borde du verkligen kolla på The Secret Circle också eftersom det är en fantastisk serie :D

  3. Vad var det för spännande dispyt som gjorde er ovänner? :) Adlibris är alldeles för plottrigt för min del men verkar som många andra tycker om de :)

Lämna en kommentar