Jag finns hos Bonnier Carlsen!

Nu, eller egentligen igår, har jag fått veta vart jag kommer stå i år på bokmässan och det blir samma som förra året – Bonnier Carlsen. Skönt kan jag tycka då jag läst väldigt mycket ungdomslitteratur från just BC i år och kan till och med rekommendera en och annan titel! Dessutom är det lite saker som händer som jag är nyfiken på hos BC och då är det alltid bra att det är nära.

I år är de gyllene böckerna tillbaka men eftersom jag köpte hur många som helst förra året blir det nog inga i år. Otroligt fina är de i alla fall!

Och självklart ska jag inte glömma att visa er mina visitkort! Leveransen gick ju som sagt hur snabbt som helst och jag blev jättenöjd med resultatet. Man kunde välja lite billigare kort men då fick man Moo’s logga på och det ville inte jag ha. Smakar det så kostar det, som man säger. Med lite inspiration från själva bokmässan (prickarna) blev resultatet såhär. Självklart är inte mitt telefonnummer överstruket på de fysiska visitkorten ;)

5 reaktioner till “Jag finns hos Bonnier Carlsen!

  1. Jättekul! Då kommer jag förbi och säger HEJ ;-) Hur fick du jobbet där? (intresserad!)
    Visitkorten blev jättefina =)

Lämna en kommentar