Tävla om Stockholm Noir-trilogin

IMG_1405

Det är dags för en ny tävling tycker jag! Denna gången kan ni vara med och tävla om Jens Lapidus Stockholm Noir-trilogi, som ni ser ovan. Böckerna utspelar sig i Stockholms undre värld och har blivit väldigt populära.

Tävlingsregler
– Motivera kort varför just du ska vinna detta paket. Glöm ej att ange e-postadress så att jag kan nå dig om du vinner.

Tävlingen avslutas den 10/3 kl. 18.00

OBS! Endast inom Sverige på grund av höga fraktkostnader.

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! GRATTIS INGRID MILLAH!

17 reaktioner till “Tävla om Stockholm Noir-trilogin

  1. Åh, ett paket med böcker som jag verkligen skulle vilja vinna. Har suktat efter dessa böcker hur länge som helst, men av någon anledning har jag inte köpt dem ännu. Håller tummarna för att jag ska ha lite tur.

  2. Jag vill vinna för att Jens Lapidus skriver så bra och annorlunda (just det med att han får sina historier från sitt jobb). Dessutom så älskar även mina föräldrar Jens Lapidus böcker.
    Min mejl: albali [at] live.se

  3. Jag lever mitt i Stockholm men i helt andra kretsar än de som beskrivs i böckerna. Det är som två skilda världar i en och samma stad och jag skulle vilja läsa mer om den värld jag normalt sett inte kommer i kontakt med. Sen är Lapidus en grymt bra författare som jag mer än gärna läser om och om igen!

  4. Jag vill gärna vara med och tävla!! ♥

    Om jag vinner skulle jag vilja ge dem till min kille som fyller 40 år och som gillar kriminalromaner. Sen lånar jag dom så klart när han läst ut dem :)

  5. Lapidus ”Aldrig fucka upp” är fenomenal och han är även en av mina favoritförfattare. Jag har dock inte läst Snabba Cash-triologin. Däremot har jag sett första filmen som jag gillade starkt!
    Jag fyller 18 år nu i april och det skulle vara fantastiskt att vinna böckerna, som en tidig födelsedagspresent till mig själv! :-)

  6. Har varit alldelens för dålig att läsa böcker den senaste tiden men det blir väl så när man har småbarn.. Men nu känner jag att jag börjar få tiden och lusten att börja läsa om kvällarna.
    Så eftersom jag aldrig läst dessa böcker så skulle det vara otroligt kul att vinna och kunna börja läsa dom.. Jag hoppas att jag har turen på min sida.. Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

  7. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna! Jag har ännu inte fått chansen att läsa något av Jens Lapidus och jag ska snart iväg på en resa så de blir perfekta att läsa på flyget :)!

  8. Jag skulle mer än gärna läsa dessa spännande böcker, har sett filmen snabba cash och den var rå men bra.

  9. Jag är med och tävlar och vill vinna för att har lust å läsa något nytt och bra. Det blir lite olika böcker ibland. Men just nu vore de riktigt roligt att få nåra nya böcker, och är de desutom bra vore det toppen. Roligt att läsa roliga böcker helt enkelt.

  10. Jag är gärna med!

    Min sambo är ingen bokslukare, men har länge varit sugen på dessa böcker. Han gillar filmerna, men är övertygad om att böckerna är så mycket bättre. Skulle vara roligt att få överraska honom med dessa!

  11. Jag jobbar som lärare och undervisar i svenska. Många av killarna jag undervisar har läst eller vill läsa de här böckerna. Jag brukar försöka att hålla mig ”up to date” med de mest populära böckerna som mina elever läser så att jag kan diskutera de böckerna med dem. Därför skulle jag gärna vilja läsa hela trilogin!

  12. Jag skulle vilja vinna för att jag efter att ha läst bestämd litteratur till skolan skulle vilja få välja böcker jag ska läsa själv, en serie som jag länge velat läsa känns som en super idé! :)

  13. Jag är gärna med och tävlar, och det vore super kul att vinna då jag älskar att läsa, och dessutom har suktat efter dessa böcker ett bra tag då jag hört så mycket positivt om de och de vore spännande att få se om allt stämmer.

    Kram Sanna

  14. MEN! Jag mejlade dej två gånger, jag svarade på båda dina mejl! Det första svarade jag på dagen efter du skickat och det andra svarade jag på på måndagen strax före lunch. Det står till och med på mejlen i min inkorg att jag svarat på dem!!! :( fy vad tråkigt..

Lämna en kommentar