Tematrio – Sommarens minnesvärda

tematrioDenna vecka hakar jag på Lyrans Noblessers tematrio igen och det handlar om sommarens minnesvärda böcker. Jag har ju inte läst så mycket så därför borde den här listan bli väldigt enkel, eller?

1. Lejontämjaren av Camilla Läckberg är minnesvärd på så sätt att det egentligen var den bok som fick igång mitt läsande igen efter mer än ett halvårs läspaus/svacka.

2. Hämnaren av Dan Buthler och Dag Öhrlund. Ja, Christopher Silvferbielke i sig är ju ganska minnesvärd. Ni som har läst böckerna förstår nog vad jag menar.

3. Överenskommelser av Simona Ahrnstedt som verkligen överraskade positivt!

2 reaktioner till “Tematrio – Sommarens minnesvärda

  1. Lejontämjaren borde jag nog läsa snart. Annars är den här serien något så ovanligt som en jag är i fas i :)

Lämna en kommentar