Veckans bokbloggsfråga v.2

Det är dags för veckans bokbloggsfråga igen som hålls av Barnboksbloggen. Veckans fråga lyder;

Finns din blogg med i sociala medier, så som Facebook, instagram eller twitter? Vad använder du de sociala medierna till, att göra reklam för bloggen, skaffa nya läsare eller interagera med läsarna genom diskussioner, tävlingar eller annat? 

Nilmas Bokhylla finns på Facebook, ja. Jag använder Facebook till att länka nya inlägg och det användes också mycket de åren jag hade en julkalender här på bloggen. Väldigt enkelt och praktiskt faktiskt! Följ mig gärna där för att inte missa något! Jag hade även Twitter tidigare men förra året då jag knappt läste och än mindre bokbloggade dog det ut helt och jag valde att ta bort kontot.

nilmasbokhyllafacebook

En reaktion till “Veckans bokbloggsfråga v.2

  1. Min blogg har också en Facebook-sida, men den är egentligen bara en förlängning av bloggen. Inläggen hamnar där automatiskt :)

Lämna en kommentar