Veckans bokbloggsfråga v.9

Jag tänkte nu passa på att besvara veckans bokbloggsfråga som Barnboksbloggen har ställt, nämligen:

Vilken typ av blogginlägg tycker du är roligast att läsa hos de bokbloggar du följer (recensioner, svar på utmaningar, listor, fakta, boknyheter, personliga inlägg, temainlägg eller vad det nu kan vara)? Och vilken typ av blogginlägg tycker du själv är roligast att skriva? 

Oj, det är så himla olika! Överlag tycker jag recensioner är roligast, men då gäller det ju att det är en bok jag kan tänkas vara intresserad av eller i en genre som intresserar mig. Jag kan absolut bli intresserad av något helt annat än det vanliga också, men det beror lite på recensionen. Annars tycker jag det är roligt med videoinlägg där man ser lite mer av personen bakom bloggen liksom. Även boknyheter är såklart spännande eftersom man vill hålla sig uppdaterad!

Vad tycker ni?

En reaktion till “Veckans bokbloggsfråga v.9

Lämna en kommentar