Min bokmässa 2013

Såhär kommer mina två dagar på mässan att se ut. Allt är inte spikat, det beror på humör, tid och ork men ungefär i alla fall. Mellan varven blir det såklart massa bokminglande och annat skoj!

Fredag
10-10.45 Sem. Crossover – när vandrar ungdomsboken över till vuxenhyllan? med Jenny Jägerfeld, Lisa Bjärbo, Magnus Nordin, David Wiberg och Yukiko Duke
11.30-11.50 Från Holmes till Sherlock med Mattias Boström (monterprogram hos Piratförlaget)
11.50-12.10 Larma, släcka, rädda i Rosengädda med Emma Hamberg (monterprogram hos Piratförlaget)
LUNCH
13-13.20 Nattsländan med Katerina Janouch (monterprogram hos Piratförlaget)
14-18 Fredrik Backman, signering
14-14.20 Sem. Väster om Vinga med Viveca Lärn
14.30-14.50 Sem. Ska vi va? med Yukiko Duke och Pija Lindenbaum
16-16.20 Sem. Världen enligt Caitlin Moran
16.30-16.50 Sem. Dubbelt så roligt, dubbelt så bra? med Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck
17-17.20 Sem. Välkommen tillbaka till Engelsfors med Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg och Marie Augustsson
17.30-17.50 Sem. Torka aldrig tårar utan handskar med Jonas Gardell

Lördag
10.50-11.20 Morberg firar jul (Scenprogram på Kockteatern)
11.30-11.50 Sem. Davidsstjärnor och glasbarn med Kristina Ohlsson
LUNCH
13-13.20 Heja, heja med Martina Haag (monterprogram hos Piratförlaget)
14-14.20 Sem. Steampunk med Nene Ormes och Karin Waller
14.30-14.50 Sem. Vampyren och den eviga hungern med Hannele Mikaela Taivassalo, Caroline L Jensen och Helena Dahlgren
15-15.15 Deckarakademien korsförhör! (Scenprogram på Biblioteks- och Berättarscenen)
15.20-15.30 Jennie Walldén (Scenprogram på Kockteatern)
16-16.45 Sem. Att överleva, klämd mellan stormakterna med Sofi Oksanen och Athena Farrokhzad

019 - Kopia

5 reaktioner till “Min bokmässa 2013

  1. Kul att se att du faktiskt har planerat in lunch i ditt schema. Mitt är så fullt att jag är dubbelbokad på några saker och jag ska vara glad om jag hinner få i mig lite lunch någon av dagarna. :)

  2. Vad roligt att vara där två dagar. Man hinner ju med så mycket mer. Ska jag nog försöka satsa på det nästa år! :)

    Förresten så har du en taggning att hämta hos mig ;)

  3. Det ser ganska strikt ut, ingen tid för spontaniteter om man vill hinna få ut så mycket som möjligt av mässan! ;)

  4. Om man får beställa livetweetande beställer jag från Crossover och ”Dubbelt så roligt, dubbelt så bra?” :)
    Så surt att inte kunna gå på fredagen för den ser så rolig ut!

Lämna en kommentar