Veckans bokbloggsfråga v.51

Det har blivit dags för veckans bokbloggsfråga igen. Ni hittar den hos Barnboksbloggen och den lyder:

Hur mycket tid lägger du ner på bloggen och på din läsning per vecka? Känns det som att det är lagom eller skulle du velat att bokbloggandet tog mer eller mindre tid än i dagsläget? Finns det något du skulle vilja göra med bloggen som det inte finns tid till i dagsläget?

Alldeles för lite! Sedan vi fick Charlie har läsningen helt klart minskat av naturliga skäl. Jag har inte heller varit så intresserad men sedan november har det börjat vända. Jag läser mer på kvällarna, engagerar mig lite mer i bloggen igen och tycker att det är roligt. Jag har ju sedan graviditeten mestadels skrivit på min mammablogg men från och med januari är det tänkt att denna bloggen ska få sig ett rejält uppryck. Det blir ny design, nytt och gammalt innehåll och lite annat trevligt. Den här bloggen firar dessutom 4 år i januari!

En reaktion till “Veckans bokbloggsfråga v.51

Lämna en kommentar