Veckans bokbloggsfråga v.6

Snart är det alla hjärtans dag och Barnboksbloggen har ställt en fråga till oss som handlar om just det;

Kommer du att uppmärksamma denna dag på något sätt relaterat till böcker? Kommer du exempelvis att ge bort en bok till någon du håller kär, skriva något särskilt temainlägg på din blogg, fokusera mer än vanligt på böcker som handlar om kärlek och relationer eller något helt annat?

Nej, det kommer jag inte att göra. Gårdagens Top Ten Tuesday handlar ju om kärleksböcker så där har jag tipsat om ett gäng men utöver det så kommer jag inte att göra någon större grej av det här på bloggen. Däremot är det ju min och min mans sjuåriga förlovningsdag så vi ska fira med lite godare middag och mys är det tänkt.

En reaktion till “Veckans bokbloggsfråga v.6

Lämna en kommentar